Handelsbetingelser 2017-07-18T10:35:59+00:00

Handelsbetingelser

Nedenfor kan du læse vores handelsbetingelser, som du accepterer når du handler med TagrendeRensen ApS

§1. Ansvar

Ved at handle med TagrendeRensen ApS erklærer kunden sig indforstået med handelsbetingelserne og vilkår, der gælder for handel hos TagrendeRensen ApS.

§2. Pris

Alle priser på hjemmesiden regnes i danske kroner (DKK).

§3. Betaling

Betaling hos TagrendeRensen ApS kan enten foregå kontant (efter udført arbejde), eller ved bankoverførsel.

Ved bankoverførsel skal pengene overføres til:

SparNord

Reg nr. 9004

Konto nr. 4580179997

§4. Service

§4.1. Rensning af tagrender

Ved rensning af tagrender forstås det, at tagrenderne er frigjorte fra blade og snavs, der forhindrer vandet i at løbe ned i nedløbsrøret og videre ned i brønden.

Ved tagrenderensning gælder det, at der skal være ryddet på jorden således, at der ikke står noget i vejen for vores lifte eller stiger. Hvis dette ikke er tilfældet, forbeholder vi os retten til at flytte disse, således at det planlagte arbejde kan udføres. Tingene bliver sat på plads igen efter udført arbejde.

§4.2 Lapning

Lapning af huller i tagrenderne gøres med såkaldt Vilfa-tape, der er en selvklæbende og vejrbestandig tape, der kan bruges til mindre reparationer. Vores erfaring viser, at Vilfa-tapen holder i ca. 3-5 år før det skal udskiftes. Hvis der forekommer større huller anbefales det at få svejset eller helt udskiftet stykket af tagrenden hvor hullet sidder. TagrendeRensen ApS fraskriver sig al ansvar for at lapningen holder, da lapningen er en ekstra gratis service. 

§4.3 Rensebevis

Et Rensebevis er et eksempel på hvordan tagrenderne ser ud før og efter en tagrenderensning. Der er nødvendigvis ikke billeder af samtlige tagrender, men oftest de steder, hvor tagrenderne har været særligt udsatte.

§4.4 Service udover det aftalte

Hvis kunden ønsker at vores tagrenderensere skal yde en service ud over det aftalte, skal dette godkendes af en ansvarshavende ved TagrendeRensen ApS.

§5. Aflysning

Aflysninger fra kundens side skal ske minimum to dage før aftalt tagrenderensning. Henvendelser efter klokken 17.00 betragtes som modtaget dagen efter, da kontoret lukker kl. 17.00 (kl. 16:00 om fredagen).

I tilfælde af akutte aflysninger f.eks. i forbindelse med sygdom skal dette meddeles dagen før inden klokken 17.00, hvis kunden vil aflyse rensning, ellers skal kunden betale for det aftalte antal timer.

§6. Erstatning

Ved ødelagt inventar eller anden materiel skade kontaktes forsikringsselskabet, som derefter overtager sagen. Der erstattes efter gældende love og regler.

§7. Specielle behov samt ansvarsfraskrivelse

Har kunden specielle fliser eller andre særlige underlag som kræver specielle foranstaltninger eller andet tilsvarende bedes kunden oplyse dette til TagrendeRensen ApS, ellers fraskriver vi os ethvert ansvar for de ødelagte fliser eller tilsvarende.

Opstår der vandskader efter en tagrenderensning fraskriver TagrendeRensen ApS sig ansvaret for dette.

§8. Klager

Hvis kunden er utilfreds med den udførte service eller vores arbejde, bedes dette meddeles til TagrendeRensen ApS, så vi hurtigst muligt kan tage hånd om situationen.